Liebherr IGN 1064 Premium

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 7 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Liebherr IGN 1064 Premium op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

9,6

e***********@m***** 16-11-2022

goede keus

Geschreven voor: Liebherr IGN 1064 Premium

Prima werkende vriezer welke mooi in de keuken ingebouwd is door de leverancier

Pluspunten

• ruim
  • stil

theo 03-11-2022

top apparatuur

Geschreven voor: Liebherr IGN 1064 Premium

deze vriezer is prima vormgegeven en voldoet uitstekend .
ik heb voor liebherr gekozen omdat de koelvries combinatie die ik 29jaar geleden gekocht heb ook van liebherr is, en tot op heden uitmuntend heeft gewerkt. Daar wij aan een nieuwe keuken toe waren hebben wij opnieuw voor liebherr gekozen nu echter is de keus gevallen op een aparte vriezer en koelkast die wij overigens nog niet ontvangen hebben. Kortom Liebherr heeft ons nog nooit in de steek gelaten.

Pluspunten

• gebruikszeker
  • werkt perfect

Kim 03-08-2022

Fijne nofrost diepvries met verrassend veel ruimte

Geschreven voor: Liebherr IGN 1064 Premium

Deze diepvries is ons geadviseerd door de keuken verkoper. En wat een fijne aanwinst! Zitten drie lades in waar veel in kan. Meer dan in onze vorige drie laden vriezer. Hij is ook erg stil; eigenlijk hoor je helemaal niks. Het nofrost systeem is ook erg prettig en werkt goed. Enige nadeel is dat het alarm, dat afgaat indien de vriezer de ingestelde temperatuur niet kan bereiken, een pieptoon geeft wat moeilijk te herleiden is. Dat is dan dus even zoeken tussen alle keukenapparatuur.

Pluspunten

• verrassend veel ruimte in de drie lades
  • makkelijk in te stellen
  • nofrost
  • hij doet wat hij moet doen

Minpunten

• pieptoon wat moeilijk te herleiden is

E. uit Utrecht 06-07-2022

Echte aanrader!

Geschreven voor: Liebherr IGN 1064 Premium

Hele goede prijs en kwaliteitsverhouding, makkelijk in gebruik nemen, soepel glijdende laden met duidelijke symbolen. Echt een aanrader want ook nog eens heel stil.

Pluspunten

• veel ruimte
  • stil

Minpunten

• zijn er niet

Marten 07-04-2022

Prima vriezer

Geschreven voor: Liebherr IGN 1064 Premium

Voor 1000 euro heb je een kleine, maar hele goede en zuinige vriezer. Onbegrijpelijk dat inbouw vriezers zo veel duurder zijn dan vrijstaande. Verder ben ik over de vriezer alleen maar positief en na een week gebruik nog steeds. Geen rijp op de ingevroren producten en in de kast.
Het inbouwen is een ander verhaal. Er zit een zak vol kleine plastic onderdelen bij en een zeer onduidelijke installatiehandleiding met tekeningen.
Na het bekijken van enkele montagefilmpjes op Youtube werd e.e.a. een beetje duidelijker en is hij dus na een dag omklooien geïnstalleerd. Dat kan beter Liebherr!!!

Pluspunten

• Zuinig
  • Geen rijp

Minpunten

• Duur
  • Montagehandleiding

b**@k*********** 04-12-2021

Bevalt goed

Geschreven voor: Liebherr IGN 1064 Premium

Mijn inbouw koelkast en vriezer wilde ik vervangen zonder de hele keuken te verbouwen. Na wat googlen kwam ik bij Vogel Electroworld in Vlaardingen terecht en die heeft de beste optie uitgezocht en de koelkast en vriezer van Liebherr aanbevolen. Uiteraard kwam er eerst een medewerker meten of die modellen ook pasten in de kast. De levertijd was ongeveer 6 weken maar dat was geen probleem. Op 3 december is in 2 uur de oude koelkast en vriezer er uit gehaald en de nieuwe geïnstalleerd. Ze werken beide prima en zijn ook veel zuiniger dan mijn oude apparaten, die ze meteen afvoerden.

Pluspunten

• zuinig
  • past precies in mijn keuken

Henk 10-10-2020

Geruisloze vriezer

Geschreven voor: Liebherr IGN 1064 Premium

Liebherr diepvries inbouw:Geen last meer van ijsvorming. Temperatuur ook duidelijk af te lezen en gemakkelijk in te stellen. Apparaat werkt geluidloos.

Pluspunten

• Geen ijsvorming meer